Wednesday, March 25, 2009

Notes to self




Vi laster ned musikk og vi blogger og vi spotifyer og youtuber og underskoger fordi vi trenger musikken, for svingende. Skal det være så vanskelig å forstå? Jeg forsvarer ikke fildelere for enhver pris. Men jeg tillater meg å hevde at det beriker verden. Og det er folket, i fellesskap, det vil i stor grad si: opp til våre valgte politikere, hvem de nå eller nå ellers skulle være, å komme til enighet. Om hvordan det skal være mulig å opprettholde en bærekraftig kultur. Hallo! Hører dere!

Fordi jeg faktisk stemte på dere. Jeg er ingen jævla raddis eller jævla skinhead. Jeg er ingen jævla valutaspekulant eller børsmekler. Jeg jobber i butikk, for faen. Jeg selger deg all dritten dere trenger. Og alt det viktige òg. Jeg stemte Chávez. Mao. Tito. Castro. Obama. Obama. Obama. Obama, for faen. Og Gro. Halvorsen òg. Og han der trønderbarten.

Derfor forventer jeg at dere klarer å la meg høre på den musikken jeg selv vil høre på. Samma faen om dere er demokrater eller diktatorer, militante islamister eller kongen av *kremt*

Det er alt jeg ber om, for svidde svingende svineskaft!

Aldo Alves Souza

8. mars 2019
Gr.Land : Oslo

No comments: